piątek, 16 sierpnia 2013

GDZIE NIE WARTO KUPOWAĆ!!!

Tym razem na blogu coś innego... miałam w sumie tego nie poruszać, dość długo z tym zwlekałam ale w sumie nie chce aby ktoś w Was kiedys był na moim miejscu...


Niecały rok temu kupiłam w sklepie 50 STYLE obuwie marki NIKE.
zakupione były we wrześniu rok temu... wiadomo zima wiec raczej takich butów typu "adidasów" sie nie używa... wiec jakby zliczył może użytkowane były na zmiane z innymi butami przez pół roku... 

i to co zobaczyłam przy ich czyszczeniu... (dodam że nigdy nie były prane w pralce!)







Buty DWUKROTNIE REKLAMOWANE w sklepie... za każdym razem ODMOWA!!

REKLAMACJA PIERWSZA


Przy pierwszej reklamacji zdziwiła mnie poczatkowa treść pisma jakie otrzymałam. Mianowicie "w wyniuku ponownego rozpatrzenia reklamacji" Pytam sie jak ponownego?? jak skladana pierwszy raz!

Po drugie "pęknięcie cholewki przy podeszwie"?? do podeszwy tu jeszcze daleko... 

No i po trzecie wg tego pisma mam chyba ZAPASTOWAĆ odpowiednia pastą w kolorze cholewki to PĘKNIECIE?! KPINA poprostu!

Wg nich, to PĘKNIECIE to nie wada matariałowa tylko NATURALNY OBJAW?? to co ja mam wydać na buty grubo ponad 100zł czy nawet wiecej i buty maja tak wygladać?? 

Wg nich to nieistotne zmiany ktore nie wpływaja na użytkowanie tego obuwia a co z PRZEMAKANIEM??

DRUGA REKLAMACJA, 


napisałam odwołanie (łącznie prawie 2 strony A4). Pani w sklepie jak to zobaczyła popatrzyła na mnie jakbym z księżyca spadła. Wyglądało jakby pierwszy raz takie pismo widziała.

Poczatkowo nie wiedziała co ma z nim zrobić... wkońcu STWIERDZIŁA że dołączy je go pisma reklamacyjnego ktore ona wydrukowała....

W odpowiedzi otrzymałam pismo z dosłownie JEDNYM ZDANIEM. Wygladało na to że nawet faktycznie NIKT mojego pisma dotyczącego odwołania nie przeczytał!

Chciałabym Was przestrzec przed zakupami w tym sklepie 

50 STYLE chyba ze chcecie co chwila wydawać kase na nowe 

buty bo chyba im o to w tym sklepie chodzi!



***

Teraz ostatnio poruszyłam sprawe na Fanpage sklepu 50 style... o dziwo od razu poprosili o meila 
i dostałam dziś wiadomość, że mam ponownie złożyć te buty do reklamacji... 

TYLKO że napisał do mnie Pan, który podpisany jest na drugiej reklamacji (!). 

Z ciekawości złoże tą raklamacje jeszcze raz... ciekawa jestem co TYM RAZEM mają do powiedzenia...

Pierwszy raz mi sie to przydarzyło... 

I TAKIE COŚ ZNIECHĘCA DO ZAKUPÓW W DANYM SKLEPIE!!!

7 komentarzy:

  1. Muszę w zupełności się z Tobą zgodzić w 50 style nie warto kupować.
    Sprzedawczyni podczas składania przeze mnie reklamacji była arogancka i
    wyniosła. W ogóle nie chciała jej przyjąć bo jej zdaniem buty były brudne (mimo
    to,że je myłem). W końcu się zgodziła. Twierdziła jednak dalej, że reklamacji w
    ogóle nie rozpatrzą z powodu rzekomo brudnych butów. Reklamacja została
    rozpatrzona ale buty naprawili mimo, że ja chciałem wymiany! Cały czas(
    pomiędzy 1 i 2 reklamacją) buty leżały u mnie w pudełku przez ponad miesiąc. W
    końcu je założyłem 2 razy i znów się rozkleiły. W TYM SKLEPIE SPRZEDAJĄ TANDETĘ - NIGDY NIE KUPUJCIE ANI W 50 STYLE ANI W Sizer czy Timberland!!! Wszystkie sklepy należą do Marketing Investment Group. Szczerze odradzam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do pani/pana wyżej
    Kupiłam w Sizeer Superstary w grudniu 2016r a dzisiaj jest 29 lipca 2017 i mi się jie rozkleiły

    OdpowiedzUsuń
  3. czytam z ciekawością ponieważ jestem w trakcie składania reklamacji dotyczącej adidasów w których chodziłam jeden sezon a teraz już się nie nadają do użytkowania ponieważ się przetarł pod spodem materiał w obu butach i robi się dziura. buty nadają się do wyrzucenia a zapłaciłam za nie ponad 200 zł. hm ciekawe co mi odpowiedzą ale po postach nie mam nadziei na pozytywne załatwienie mojej reklamacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz żeby kupić buty i to różnego rodzaju to problemu raczej nie ma. Wybór jest. Sama doszłam do wniosku,że warto przeglądać oferty sklepów internetowych jak https://butymodne.pl/vinceza-skora-ekologiczna-p158.f117.html , gdzie raz jest interesujący wybór, a dwa dobre, wcale niewygórowane ceny. A jak już się ma swoje sprawdzone sklepy, to zakupy zawsze będą udane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłem buty umbro w sklepie 50 style po po dwóch miesiącach zaczęły pękać na zgięciu przy podeszwie, reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Wybrałem drugie takie same buty, niestety znów zaczęły pękać, reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Wybrałem inne buty, po 3 miesiącach zaczęły pękać i reklamacje znów rozpatrzyli pozytywnie. Wybrałem następne buty i trzymają się już rok. Obecnie mam jeszcze jedną parę butów z 50 style ktore pękają przy podeszwie, będę reklamował zobaczy nadal będę zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  6. 27 yr old Business Systems Development Analyst Modestia D'Adamo, hailing from Thorold enjoys watching movies like Aziz Ansari: Intimate Moments for a Sensual Evening and Scrapbooking. Took a trip to Redwood National and State Parks and drives a Ferrari 750 Monza Spider. odwiedz strone

    OdpowiedzUsuń
  7. 24 year-old VP Accounting Kleon Whitten, hailing from Angus enjoys watching movies like "Truman Show, The" and Photography. Took a trip to Barcelona and drives a Eldorado. zobacz post

    OdpowiedzUsuń