Czy potrzebe były aż TRZY reklamacje obuwia??
W tym jedna po interwencji na FB??
mowa o tej reklamacji...
oto odpowiedź jaka otrzymałam na meila...
Witam,
Dotarła do mnie Pani reklamacja. Po konsultacji z Rzeczoznawcą uznaliśmy Pani reklamację za słuszną. Proszę się udać do sklepu w celu wymiany obuwia na nowe. Sklep jest poinformowany o słuszności Pani reklamacji.
dodam że wcześniejszą ODMOWE REKLAMACJI
podpisał ten sam Pan od którego otrzymałam tegoż meila...
zwykły konsument nie ma szans ale rozgłos nadałaś sprawie i od razu podziałało oby więcej osób walczyło o swoje
OdpowiedzUsuńWidocznie chcieli mieć Cię już z głowy, żebyś więcej szumu nie robiła.
OdpowiedzUsuńNie wiem czy "z głowy" czy nie ale czy trzeba było aż tyle odwołań?? I widać na ich fanpage że jest wiecej takich ludzi...
Usuń