piątek, 30 sierpnia 2013

CZY NIE MOŻNA BYŁO TAK OD RAZU??

Czy potrzebe były aż TRZY reklamacje obuwia?? 

W tym jedna po interwencji na FB??

mowa o tej reklamacji...

oto odpowiedź jaka otrzymałam na meila...

Witam,

Dotarła do mnie Pani reklamacja. Po konsultacji z Rzeczoznawcą uznaliśmy Pani reklamację za słuszną. Proszę się udać do sklepu w celu wymiany obuwia na nowe. Sklep jest poinformowany o słuszności Pani reklamacji.




dodam że wcześniejszą ODMOWE REKLAMACJI 
podpisał ten sam Pan od którego otrzymałam tegoż meila...


3 komentarze:

  1. zwykły konsument nie ma szans ale rozgłos nadałaś sprawie i od razu podziałało oby więcej osób walczyło o swoje

    OdpowiedzUsuń
  2. Widocznie chcieli mieć Cię już z głowy, żebyś więcej szumu nie robiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy "z głowy" czy nie ale czy trzeba było aż tyle odwołań?? I widać na ich fanpage że jest wiecej takich ludzi...

      Usuń