wtorek, 8 października 2013

SAPONANDO :)


Od niedawna w naszym mieście otwarto sklep z artykułami piorącymi ale nie tylko... 
Nic by nie było w nim szczególnego, gdyby nie to, ze trzeba przyjsc z własna butelka (lub mozna ja za oplata dodatkowa nabyc) :)




jest to fajny sposob na mniejsza ilosc zbednych butelek plastikowych w domu. A wiadomo ze zbiera sie ich masa...

Mamy do wyboru m.in. płyny do prania (kolor,bialy) do płukania, zele pod prysznic, płyny do mycia naczyń...

Kupując np płyn do prania mamy bezzapachowy specyfik... mozemy sami wybrać zapach (jeden z  20 różnych).


Ceny sa dość przystepne... za płyn do prania kolorowego zapłacimy 6.15. do tego zapach lub i nie za 1.99.

dokładny cennik tutaj... CENNIK

Ja zakupiłam płyn do prania tkanin kolorowych... kupowalam z butelka, za która zapłacilam dodatkowo 1zł. Zakupiłam płyn bez żadnego zapachu, gdyz doszłam do wniosku że mam zapachowy płyn do płukania i że nie bede mieszać zapachów :) i okazało sie to być strzałem w 10! :) no już inaczej zapewne bedzie z zakupem w Saponando płynu do płukania, ale wtedy 1kg (tak KG bo tam mimo ze to płyny maja je na KG) wyniesie nas i tak ok 6zł.

Póki co moge powiedzieć, że jest w miare wydajny... doprał wszystko bez problemu i mimo że sam płyn do prania jest bez zapachu, zapach nadaje płyn do płukania i zapach jest jednolity a nie mieszanka płynu i proszku :)







2 komentarze:

  1. Przetestowałam płyn do usuwania tłuszczu i brudu - według mnie jest genialny. Od dłuższego czasu poszukiwałam specyfiku do czyszczenia szafek kuchennych, ścian, kuchenki, etc. Efekt? Kuchnia w całości doczyszczona, umyte ściany, kafle, za jedyne 4 zł z groszami/litr! Praca lekka, łatwa i przyjemna, nie trzeba szorować. Spryskać powierzchnie, poczekać chwilę,zetrzeć co brudne, przetrzeć czystą wodą i...gotowe. Zyskali klientkę- teraz testować będę następne płyny.

    OdpowiedzUsuń