środa, 26 czerwca 2013

SPOTKANIE WSPANIAŁYCH :D

I JA TAM BYŁAM I WINO... NO MOŻE WODE PIŁAM :P

W sobotnie popoludnie tj. 22 czerwca w kawiarni rodzinnej Cafe-Inka , odbylo sie pierwsze takie (w którym miałam możliwość brać udział) 

Spotkanie Mam Blogujących pod tytułem "Matki w sieci"...





I jak to bywa.... ten kto ma najbliżej ma najdalej i przybywa jednym z ostatnich :P

Spotkanie rozpoczeło sie z małym poślizgiem :P po godzinie 15.




Mamy sie poznały... 


(cudownie poznać TYLE osob które nie kryją sie ze swoimi pasjami  :D), 












pogadały... 

(oj a było o czym!), 















posłuchały... 

(było naprawde CZEGO!














Ba! a nawet się pobawiły :D tak pobawiły, wróciły do czasów dzieciństwa dzieki warsztatom LUKKA - kreatywne zabawki :) :D dzieki wielkie!! :D
















Na zakończenie każda z nas dostała małe upominki od sponsorów, które głównie spodobały sie moim dzieciom :D Na pierwszy ogień poszły kubeczki z NUKA, które zostały rozpracowane już w samochodzie :D (tak w samochodzie, gdyz mimo ze dzieci nie było ze mna przyszły spacerkiem po Mamusie :*)




Wielkie dzieki za bardzo miło spędzone popołudnie 
i mam nadzieje, ze jeszcze kiedyś zasiadziemy tak razem przy stole w takim samym lub podobnym gronie :)



A na koniec taka ja :D jak nie lubie zdjęć :P tak te mi sie podobają :)





P.S. DZIEKUJĘ ŚLICZNIE ZA ZDJĘCIA :****


6 komentarzy:

  1. Było super, dziękuję bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O Ty! I dzieciaczków nie przedstawiłaś? :) Musimy się jeszcze kiedyś spotkac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ale dzieciaki przyszły jak już wszyscy sie rozjechali :/ A co do spotkania zgadzam sie w 100%!!!!!!

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądasz na tym ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń